Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Bezpieczny odbiór przesyłki
  • PayU
  • Hotpay
  • Bluemedia

Bezpieczny odbiór przesyłki

Dziękujemy za zakupy w sklepie hurtownia-tap.pl. W trosce o zadowolenie z dokonanego w naszym sklepie zakupu prosimy – przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan. Poniżej kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać przesyłkę:

 

A. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego twojej przesyłki:

 

  • czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia ( przedarcia, wgniecenia, przedziurawienia lub zamoczenia );
  • czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub przecięte.
Poniżej kilka przykładowych uszkodzeń:
altaltaltaltalt
 

 

B. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, koniecznie wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

 

C. Po podpisaniu odbioru paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną Specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niekompletności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.

 

D. Jeśli stan zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody.

 

E. Dopilnuj, aby:

  • kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody;
  • w polu “uwagi” możesz dodać wszystkie Twoje zastrzeżenia w sytuacji, gdy nie zgadzasz się z informacjami na protokole szkody;
  • kurier sporządził protokół zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki;
  • protokół został wypełniony na miejscu. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu.
  • kurier pozostawił Ci jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

UWAGA!!!

Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta przewoźnika (DHL, GLS, Pocztex, lub DPD) w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

 

O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas niezwłocznie. W tym celu wyślij do nas wiadomość (wraz z załącznikami) na adres reklamacje@hurtownia-tap.pl.  W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności miejsca uszkodzone) oraz wnętrza pudła wraz z wypełnieniami (przekładki, folie bąbelkowe, kątowniki, naroża, styropian itp.). Napisz także czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.

 

O dalszym postępowaniu reklamacyjnym informujemy drogą mailową.
...............................................................................................................................................................................

Jak wypełnić protokół Szkodowy.


Druk protokołu powinien posiadać kurier, o ile protokół został wypełniony przez kuriera należy sprawdzić czy wszystkie informacje podane są zgodne ze stanem faktycznym. Poniższy protokół jest przykładowym protokołem DPD/Siódemka protokoły innych firm mogą się różnić układem.
alt
Pierwsza część formularza zawiera informację dotyczącą miejsca, daty oraz godziny spisania protokołu.
Oraz informację czy protokół został spisany (niewłaściwe skreślić):
- podczas doręczenia - czyli w momencie doręczenia
- po doręczeniu - protokół spisany w tym samym dniu lub kolejnym po wezwaniu kuriera w celu spisania protokołu
Miejsce do wpisania nr listu przewozowego.

alt
Informacja o sposobie zapakowania, należy zaznaczyć właściwe pola.

alt
Jest to jedna z ważniejszych części formularza, w przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania( wgniecenia, rozdarcia, przetarcia, przedziurawienia, zgniecenia, zamoczenia, zgięcia, przełamania) zaznaczmy "TAK" oraz podajemy informację o rodzaju uszkodzenia. Każde nawet najmniejsze i z pozoru błache uszkodzenie może świadczyć o uszkodzeniu zawartości choćby z powodu przewożenia niezgodnie z oznaczeniami o sposobie składowania.

alt
Czy na paczce znajdują się oznaczenia ostrzegawcze, najczęściej spotykane:
altalt

alt
Następna część informuje o zabezpieczeniach wewnętrznych paczki(profile i przekładki styropianowe,kartonowe, folia, inne)
oraz informację czy któreś z tych zabezpieczeń jest uszkodzone, może to być przykładowo:
- połamany, przedziurawiony lub wykruszony styropian
- przetarta lub rozerwana folia
- wgniecione lub połamane naroża plastikowe albo kątowniki kartonowe
Jeśli stwierdziłeś uszkodzenie zaznacz "USZKODZONE"

alt
W tej części zaznaczamy rodzaj stwierdzonego uszkodzenia.

alt
w tym miejscu można wpisać jaki towar uległ uszkodzeniu oraz informację o ewentualnych brakach w przesyłce,

alt
w polu “uwagi” możesz dodać wszystkie Twoje zastrzeżenia w sytuacji, gdy nie zgadzasz się z informacjami na protokole szkody;

alt

W ty miejscu wpisane powinny być kolejno:
- data doręczenia przesyłki
- ilość dni od momentu doręczenia do momentu spisania protokołu
- waga paczki
............................................................................................................................................................................................
Proszę pamiętać że podpisując protokół szkodowy potwierdzają Państwo informacje tam zawarte dlatego przed podpisaniem prosimy sprawdzić poprawność danych i w przypadku stwierdzenia niezgodności dokonać korekty.
.............................................................................................................................................................................................


Formularz kontaktowy.

Adresat wiadomości:

nr zamówienia:

Imię i nazwisko:

Adres email:

telefon:

opis uszkodzenia:

załącznik 1:

załącznik 2:

załącznik 3:

załącznik 4:

załącznik 5:

załącznik 6:

Przejdź do strony głównej
formy płatności elektronicznych
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu